Synchronzer se v Microsoft Outlook nezobrazuje

Situace

Správně nainstalovaný synchronizer se má zobrazovat v záhlaví Microsoft Outlook, viz obrázek níže.

Pokud se tak neděje, lze tuto situaci opravit, viz Řešení níže.

Řešení

Níže popsané řešení je pro Microsoft Outlook 2013.

K nastavení synchronizeru se dostanete tak, že v MS Outlook vyberete Soubor = > Možnosti a otevře se nové okno, kde vybere v levém menu Doplňky.

Zobrazení ACMARK CRM Outlook synchronizeru mezi Doplňky

V seznamu Aktivní doplňky aplikací musí být ACMARK CRM Outlook Synchronizer. Pokud tam není a je v sekci Neaktivní doplňky aplikací, tak dole klikněte na tlačítko Přejít, a otevře se další dialogové okno. Zde se Vám zobrazí seznam pluginů, zaškrtnete ACMARK CRM Outlook Synchronizer a klikněte na OK.

Plugin by se měl zobrazit správně jak ukazuje první obrázek tohoto článku.

Zobrazení doplňků modulu COM