Obecná pravidla práce
Synchronizace záznamů
Obecně se přenáší/synchronizují vždy záznamy, u kterých je uživatel veden jako vlastník v SugarCRM. V případě schůzek jsou přenášeny také schůzky, kde je uživatel veden jako pozvaná osoba neboli účastník. Pokud byl záznam již synchronizován, dochází pouze k jeho aktualizaci v SugarCRM nebo MS Outlook, podle toho kde je záznam aktuálnější.
Synchronizace kontaktů, schůzek a úkolů probíhá oboustranně mezi Microsoft Outlook a SugarCRM. Synchronizace e-mailu je jednosměrná z Microsoft Outlook do SugarCRM.
Během synchronizace je zobrazeno okno informující o průběhu stavu synchronizace, tzv. „Status“. V tomto okně se zobrazují informace o smazaných/vytvořených/aktualizovaných záznamech během synchronizace. Probíhající synchronizaci můžeme přerušit kliknutím na tlačítko „Cancel“ v okně statusu.
Kontextové menu
Pro rychlejší práci s pluginem lze využít i kontextové menu u záznamů typu kontakt/e-mail/úkol. Tím odpadá nutnost otevírat detail kontaktu/e-mailu/úkolu a poté provádět požadovanou operaci přes ACMARK panel pro detail daného záznamu.
Kontextové menu je vyvoláno kliknutím na pravé tlačítko myši na daný typ záznamu: kontaktu, e-mailu, e-mail a úkol.